händer & nyårslöften

Hejsvejs!

Idag är det en chilldag! Sovmorgon, frukost framför teven & lite matteplugg(..) är allt jag har gjort idag. Mamma ville att jag skulle möta henne i stan och handla med henne, men vi får se hur det blir med det.

Mina händer är mörbultade efter gårdagens jobb då jag var så smart och inte hade vantar på mig när jag packade hö´t.. Ser ut som om en katt har fått agroutbrott på mig, hehe.
Tips: använd alltid vantar/handskar vid en höbal & ikeapåsars närhet!

Nyårslöftet var lite oseriöst att jag inte skulle äta godis på vardagar och försöka springa en mil i veckan. Hum, detta blir tufft för mig ska ni veta, men jag gör ett försök. Peppa mig gärna till att ta på mig springskorna och ge mig iväg på en runda, jag kommer behöva allt pepp jag kan få.

haha, old pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback