update- Nyår

hejdär!

Hur har eran nyår varit?

Nyårsafton
Som jag skrev har min varit mycket fin! På själva nyårsdagen var jag först i stallet, red Camaro en sväng, mysigt värre! Sen for jag hem och råkade sätta mig framför Vampire Diaries med syrran, hehe. Efter det fick jag skynda mig att få allt klart, vilket jag inte hann innan Linn kom, men jag var nästa klar. Sara och Lina kom och vi åt, åt och åt, mums! Ni har sett bilder på det :)
Vi dansade omkring, jag märkte att jag hade fått ett sår på knät från det, fail.
Vid 12-slaget tog vi fram champagnen, några små fake-smällare och platsglasen för att gå ut och fira det nya året under raketerna. Det var några som släppte iväg ljuslyktor(ni vet sånna som det är i filmen Trassel), som flög iväg över himlen, jättefint!

Sen såg vi en film, Vampiers sucks. Jag har inte sett den sen den gick på bio så det var kul! Vi körde nån timma med snack innan vi gick till sängs vid 03.00 typ.

Nyårsdagen
Vi steg upp sent, vid 12. Åt frukost och spelade spel(Blokus, Cluedo & kort) samtidigt som vi proppade i oss mera godis.. Sen for Linn hem, ett tag därefter även Lina men Sara blev kvar en natt till, mys! Vi tog en lite kvällspromenad och hade det allmänt gött! Snark och i säng vid 12.

Idag(måndag)
Jag och Sara åkte till stallet vid 13.00 typ. Där gick vi in i stugan för att byta om, men istället satte vi oss och spelade Cluedo igen som vi tagit med hemifrån. Några spelomgångar blev det med restan av folket i stallet, skoj! Vi snackade spökhistorier och Axelia blev typ jätterädd, urgulligt! När vi väl skulle gå ut till stallet var nog klockan 16.00 typ haha. Vi hjälpte barnen lite grann och gick sen tillbaka till stugan, vi hade jättekul och skrämde Filippa, Linn & Axelia som satt kvar i stugan. Hahahaha, F hade en grymt rolig bilck när jag skrämde henne en gång, sorry♥
Vi red inte idag för det var flyttat till en uteritt på en helg istället.

Imorgon blir det stallet igen. Ska blandannat rida åt mamma då hon jobbar sent.

bilder från nyår hoppas jag att jag kommer att kunna få av Linn & Sara som fotade lite granna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback