Trettondagsafton

Halloj i stugan!

Hur är din trettondagsafton(heter det ens så?) varit än så länge?

Själv har jag lagt några timmar i köket. Förrätt och etferrätt till kvällsmaten blir det, smarigt värre! Likdana rätter som vi hade på nyår blir det faktiskt, mamma och pappa ville testa de också. Fast till varmrätt tror jag att vi skulle ha baconinlindad kyckling med ost i, mums, så där bryter det lite från nyårs-mönstert.

Massa mys med familjen blir det ikväll alltså, härligt härligt men farligt farligt( den låten fick jag på hjärnan nu..)!


Imorgon måste jag vakna till klockan igen, fybubblan! Men som tur är, är det inte skola utan till stallet jag ska fara för att dressyrträna på Mille! Betydligt mycket lättare att gå upp till :)

haha.. Jag har hur många bilder som helst, hur kan jag få bildbrist? Jaja, jag bjuder på några gamla hoppbilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback