Namnsdag

Hej!
Gårdagen var fine. Stallet var mysigt, det är mysigt tt ha hippologi i stugan :)
Dagen var varit bra faktiskt. På något sätt var den posetiv, härligt! Det händer så sällan nu för tiden, skolan kan jag bara få ryck på. Jag är inte naturlinjematrial antar jag, men jag ger inte upp än. Det är jag vs skolan, och jag kommer att vinna!
För att gå tillbaka till dagen så kan jag säga att det hjälpte något enormt att få grattis på namnsdags-sms av Amanda och Axelia! Det var kul att några la märke till det :D När jag fick Amandas sms hade jag själv inte tänkt på att jag hade namnsdag, så det var en trevlig överrasking! Jag tackar så mycket för dessa mess flickor ♥
Hehe, jag fyller snart 17, de ni! :)
Haha, matte på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: fia

grattis i efterskott :)

2012-01-27 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback