Jogging next

Tjenatjena!
Nu tänkte jag bara säga att skolan är en mardröm, men det behöver jag inte säga för det har ni nog redan förstått på allt klagande, hehe.
Snart kommer mamma och då blir det jogging. Typ första 5km för vecka, hade gympa igår och det var jobbit så kanske räknar den som en, hum, vi fårs se. Jag är inte alls taggad för att springa, men det är mitt nyårslöfte så det är bara att bita i det sura äpplet :)
Jag kan gladeligen meddela att jag har pluggat so och kommit en bra bit på arbetet, ni vet det som jag tog fel sidor på först, you remember? Detta kanske går bra trots allt :D
Till sist vi jag säga GRATTIS Jessica som blir 17 idag! Kolla hennes fina bilder på hennes blogg :)
Becka och Jessica för pryda inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback