Fredagen den 13:onde

Har det hänt något speciellt för er idag? Såg på fb att en satt fast i skövde för att strömmen hade gått och då att tågen var inställda..
Men jag tror inte jättemycket på just att det skulle vara en ortursdag. Mamma och pappa träffades på fredagen den 13:onde. Så det kan faktiskt hända bra saker på oturdagar, eller otursaker förövrigt. Kan vara skönt att veta. '
Jag är lite vidskeplig i vissa fall. Jag tror att saker ibland bara vill jävlas, rent ut sagt. Som ni kanske kommer ihåg var det ett stråk för några år sedan att man inte skulle gå på A-brunnar för det betydde otur. Vell, jag slår fortfarande mina vänner i ryggen när de trampar på en A-brunn. Har jag gjort det ett tag nu, så kan jag inte bara sluta, då kanske det jävas med mig liksom, hehe.
Jag gillar att säga "vi ses där, eller då", för då känns det säkrare att jag kommer att få se alla igen, töntigt kanske, men sådan är jag.
Mac gör så att all text flyter ihop..
fina kompisar♥

Kommentarer
Postat av: fia

jaa, jag tror jag hört det förut om mammis och pappis. och jag slår folk här nere i lund som går på dom hah

2012-01-14 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback