Fredag & Lördag

Hej!

Igår var jag dålig på att blogga, men jag har en förklarning. Jag for till stallet vid ca 8.30. Där red jag, kollade träningar och hade allmänt skoj. Sen åkte jag hem till Sara och var hemma vid 22.30 typ så då kände jag inte för att blogga som ni kanske fattar.

Idag har jag varit i stallet igen. Lett barnen, mockat & ridit. Jag red Melwin idag och han var myspys! Just det, jag, Sara, Hanna & Elin städade stugan också så nu är den ren och fin ordentligt. Vi gjorde typ allt, damsög, törkade bord & micron med trasa och tvål(hehe, fanns inget diskmedel), torkade golvet litegrann, ristade matter och ja, hela skiten med att städa. Hoppas ingen stökar ner! haha :)

Imorgon blir det chilldag. Sista dagen på lovet, fybubblan!

jag är sugen på godiiiiiis!

Kommentarer
Postat av: Linn

Har inte du lov på måndag med? :o

2012-01-07 @ 22:27:28
URL: http://angelnrunthornet.blogg.se/
Postat av: Icki

Vaaaah, ofta att ni har det! Fuskare!!!!!!!!!!!

:)

2012-01-08 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback