Vad vill jag med denna bloggen?

Ja ni, denna bloggen skapade jag i stora drag för att jag tycker det är kul att blogga.

Att få dela sin vardag, skriva av sig samt att klaga lite granna(hehe, fult men sant eller hur?) är på något sätt befriande.

För mig spelar det inte så sär jättestor roll om många eller få läser bloggen, men självklart är det kul om mer folk tycker att den är läsvärd!

På min andra blogg(http://tokarnapatokarp.blogg.se/) blev det så tråkigt och enformigt. Att bara skriva om hästar begränsade ämnet att skriva om ganska mycket, därför tyckte jag att det var dax att skaffa en ny blogg som skulle handla om min vardag. Den här bloggen kommer säkert inte heller har toppuppdatering men det känns lite friare i alla fall. Det händer ju något varje dag vart fall.

hehe, jag är den som failar på bilden, syndes dock inte så bra här. Gran Canaria 2004!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback