uteritten

Jag red Tera idag på mammas uteritt, kanonmysigt! Jag och Tera är kompisar, haha :)
Vi tog det ganska lugnt med mycket skogstigar. Härligt och avslappnade pass!

Sen tog jag det chill i stallet med fina Tokar! Åh, dessa flickor är en art utanför den vanliga, precis som jag! Det gör dem underbara♥ Vi satt och snackade i stugan, och fixade lite med getterna innan det bar av hemåt. Pappa hämtade mig direkt när han kom hem från Italien, så nu har jag fått lite påfyllning i godisförrådet, mums! & en chafför, hehe, nä men det är mysigt att ha pappis hemma igen!

Nu ska jag bara ta det lugnt med Mamma & Pappa resten av kvällen då det blev sent igår och tidigt idag :) Mys! 

Jag & Tera sommaren 2008 

Kommentarer
Postat av: fio

saknar tokarp nu :( <3 :)

2011-11-27 @ 02:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback