Stud

Nu har jag käka lite frukost och kollat på Trassel, bara så ni vet liksom ;)  

Har ni märkt att det är väldigt lätt att fastna framför datan när man kollar en blogg eller liknade? Jag kommer inte så värst långt med mitt plugg.. Men sen är det väl ändå svårare att plugga på lov antar jag. Det borde vara lag på att inte få plugga på lov, de är ju ändå till för att man ska vara ledig, eller? Jaja, nog klagat!

Idag blir det en seg dag med bara en massa hemma-time. Jag bakade ju igår så det kan jag inte göra idag, eller så bakar jag något ändå och tar med mig och bjuder någon på någon dag!

Imorgon börjar jag ett dygn med mina tokar, mysigt!

Igår red jag Figaro ut i mörkret. Det var lite kusligt! Tur att han är en sån snäll pålle :)

Syster & Figaro


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Aa det ska du :D Fast vi kanske sover här nere vid datorn för jag tror inte vi får plats alla i mitt rum xp

2011-11-01 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback