Skolan

Hej!
En liten snabb skolblogg kan jag bjuda er på. Sitter i kappummet med delar av NA11I. Vi har precis haft Biologiprov. Det gick nog helt okej tror jag, det kändes så! Hoppas min lärare tycker så också, haha.
Igår red jag lilla Lufsen, hehe. Han är inte så liten för er som inte vet, han är rätt stor. Typ två meter mellan ögonen! Det gick bra, kul!
Jag hinner nog inte blogga mer idag för det blir tandläkaren efter skolan och sedan vidare till stallet! Ah, jag gillar inte tandläkaren, de är läskiga! Lid med mig! Stallet blir nog roligt i alla fall, nästan som en liten belöning efter tandis.
Nä, nu måste jag tillbaka till den sociala sidan.
Ha det gött!
höhö! Fina flickor♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sötnosar!♥

2011-11-08 @ 21:20:55
URL: http://smatokarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback