plugg, mat och sömn

Hejsan!

Jag är inte superbra på att blogga direkt men jag försöker :)

Mitt liv går nu ut på att studera, åka buss, plugga, äta, motionera och sova. Ibland hinner jag äben med att åka till stallet, avslappning måste man ha!

Dagen har varit bra, fast ja, skolan var tuff, natur alltså.. Hehe! Men det går om man vill. Och jag ska inte klaga, det finns folk som har det mycket svårare.
Tur att Bäckäng är en grym skola!

Bussade hem med Ewe idag, härlig tös det dära♥ Man kan inte få för mycket av henne. Snack, snack och snack (y)

Ewe!

Kommentarer
Postat av: Myran

Du hade ju lagt upp 16 nya inlägg när jag tittade in ;P

2011-11-19 @ 19:10:47
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback