joggingrunda

Hejsan!

Har nyss varit ute på en joggingrunda med pappa & mamma. Det var mörkt, jättemörkt! Men det var skönt.

Jag gillar att springa när det regnar och tydligen även när det är mörkt. Udda? Ja!
När det regnar och man springer känns det som om allt bara rinner av en, både bokstavligt talat och inte. Jag får massor med krafter och tankar blir på något rena. Haha, det är faktiskt så för mig.  
Och som idag när det var mörkt så tänkte jag inte på om det var jobbigt eller inte utan jag tänkte i stället på att det var mörkt, jag är väldigt mörkrädd. Sen hjälpte det lite att pappas reflexer på benen såg jätteroligt ut när han sprang, ungefär som två hönsben, haha! Det gav mig energi. Jag kunde knappt kolla framåt utan att skratta. Ni skulle sett det!

Ni måste erkänna att en bild på en kyckling passade in lite i inläggen! Hönsben, haha!

Letade efter en helt annan bild men hittade den här och tyckte den var lite cool så ni får se den i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback