Hemma och bloggandes

Hej på er!

Nu är jag hemma och nyduschad från en mysig sleepover hos Linn och en dag i stallet. Det har varit riktigt kuligt!

Hos Linn satt vi och stickade som jag nämde, haha! Tanter är vi! Men det faktiskt väldigt avslappnande och hyfsat kul! Vi kom sock inte i säng innan klockan 01.00 så det var lite tungt att gå upp klockan 07.00, tur att man skulle till stallet och inte till skolan.

Stallet rullade på. Jag tog kort på träningslägret och frös fingrarna av mig, typ. Sen hade vi lite filmmys i stugan och åt resterna av Linns mammas goda tacopaj, mums!

Nu måste jag slå in mammas paket innan hon och pappa kommer tillbaka från joggingrundan! Skynda skynda!

en bild från år 2008 på mig och Tera, bara för att Sara fick Tera på lägret och det såg så sjukt mysigt ut! Härliga häst ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

du och tera är såå söta ihop♥

2011-11-04 @ 19:42:45
URL: http://smatokarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback