Dagen

Godmorgon!

Om någon/några timmar ska jag åka för att träffa min flickor. Vi har pratat lite om att åka till Leos lekland, haha. Vi ville ha något och göra så varför inte vara lite banslig. Sedan åker vi hem till Linn där vi ska sova, mys! Vi får hoppas på en grym dag!

Jag vet inte om jag kommer blogga så värst mycket idag och imorgon. Men det får ni få läsare stå ut med!

På fredag ska jag rida med syster. kul! Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ut eller ha dressyr. Vi får se hur det blir :)

Granne, syster & jag. Gammal bild som ni ser :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter som om ni kommer ha det superkul!;)

2011-11-02 @ 11:22:01
URL: http://smatokarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback