Fint dygn

God kväll! =)

Gårdagskvällen och natten har varit mycket mysig! Fina flickor de dära Linn & Filippa är :) Vi sa go'natt vid 02.00 & klockan kukelikuade vid 7.30, snark! Haha, för mig är det sent och lite sömn. Men det går bra att gå upp tidigt när man ska till stallet :)

Vi tog en snabb tur ner till Konsum i Dalsjöfors för att fixa något att ha med till stallet och äta. Sen tog vi bussen till stallet.
Hjälpte till lite med lägerbarnen och sen mockade vi och strödde i stallet. Vi fick rida som tack för hjälpen.
Jag fick rida Melwin, wiiiiho! Fina killen! Så roligt då jag inte har ridit han på ett tag. Han var piggelin men ändå nästan lika snäll som vanligt. Åh, det var så roligt så ni anar inte. Haha, nu låter jag som jag vet inte vad men det var verkligen perfekt med en barbakatur på Melwin idag! Tack Myran =)

Nu ska jag chilla resten av kvällen, skönt! Morgondagen får vi ta som den kommer då den inte riktigt är planerad :)

haha, vackert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback