Jullov

Det kanske är dags att börja fundera på nyårslöften & planera lite saker man vill hinna med att göra under år 2012. Har ni börjat tänkt ut något? :)
- Kanske ska man kanske ha som mål att ta en tripp i en flygande båt? Haha, kanske inte, teven ger en konstiga idéer ibland asså. Att fånga ha krokodiler och flyga i flygande båtar, mja skulle inte tro det.

Underbart att det är jullov! Jag ska ta det så lugnt på detta lovet och bara göra av jag vill(+lite plugg såklart) för nästa termin kommer att bli tuff! Vi fick se schemat idag och jösses vad tid man ska spendera i skolan. Men verkar som tur är att vi har sovmorgon onsdagar & fredagar! Fast jag tror att schemanen skulle ändras lite, då det blir för trångt i matsalen annars, hoppas bara inte vi behöver gå längre någon dag pga. det ;)

DET ÄR LOV OCH JAG ÄLSKAR DET & I ÖVERMORGON ÄR DET JULAFTON
- Imorgon blir det stallet för att ha julklappsspel med tokarna- typ alla 10 tror jag! myyyys!

Mina fina Tokar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback