Toppen mysig dag

Hej!

- hemma, nyduschad & chill framför teven efter en mycket bra dag trots vädret!
- Jag, mamma & pappa har spenderat dagen i GBG. Vi åkte vid 11 och var hemma vid 17 typ. Vi hann med en lång runda till Haga där det var en julmarknad typ, käk på en italiensk resturang där jag åt pasta med kyckling i en grädde & chillisås typ som var mycket god, in och ut i affärer på Avenyn där jag köpte en mössa för jag frös om öronen haha och sist men inte minst en sväng med spelningar på Liseberg.
- Blev dock inte så mycket köpt men det blev en hel del vinster på Lise. En stjärnvinst med Geisha, en första vinst med en Aladin-låda & en andra vinst med apelsinchokladflan(som jag inte kommer ihåg vad de heter just nu..)
- Jag är supernöjd med dagen! Härligt härligt!
-ge mig snö! Inget mer regn tack!

Kommentarer
Postat av: amanada

rolig dag.. det snöade faktiskt lite idag.:S

2011-12-03 @ 18:41:44
URL: http://smatokarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback