Nyårspyssel

Hej där bakom rutan!

Hur är det denna vackra & soliga dag?

Själv väckte mamma mig vid 9.. snark! För att vi skulle ta en sväng till mataffären innan det blev för mycket folk och handla åt mig tills imorgon. Vi tog en snabb runda till hööks också men där fanns det inget för min smak idag, trist!

Nu sitter jag här och bara vtar det lugnt. Är väldigt trött på nått konstigt sätt. Skippar en tur till stan med grannarna för att få lite tid för matten som jag har dissat ett par dagar nu, så då måste jag ta lite tid till den & sen ska jag och mamma laga mat tills imon. Kanske även gör början på min nyårs-efterrätt. Jag hoppas det ska falla Linn, Sara & Lina i smaken :)

Imorgon blir det stallet på morgonen/förmiddagen. Hem och fixa allt innan mina gäster kommer :)

Jag skulle vilja ha lite snö så man kan åka skidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback