Hej & god natt

Hejsan!

Idag har jag inte hunnit blogga, har haft fullt upp med skolan hela dagen, plugg, plugg & plugg.. Men jag får väl skylla mig själv som valde den linjen ;)

Igår tog jag, mamma & pappa en joggingrunda. Det var väl okej, hehe. Jag var så trött efter ska ni veta, kondisen är inte som den en gång var, men den kanske kommer tillbaka?! Men det var mysigt att springa i snö vart fall. :)

Imorgon är det sovmorgon, yes! & sen skola i några timmar, hem för lite So-plugg & senare vidare till stallet för dressyrträning med Mille, trevligt! Jag ser fram emot träningen riktigt mycket, det har gått så bra för mig & Mille de senaste två gångerna, kul!

På lördag blir det stallet, ledning ridning & kanske pulkaåkning om jag hinner. Sen hem & iväg till Kussen som fyller år! Det blir nog skoj :)

Så nu är ni lite uppdaterade, hihi!

Haha, syster♥


Kommentarer
Postat av: fia

MILLE? du har inte sagt att du har honom nu!! glöm inte visa tgr saker för dom :)

snygg bild!!!

2011-12-09 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback