FF- film & Filippa

Hej där!

Gårdagens bio var okej, inte jättebra men ändå okej liksom. Om man inte är ett jättefan av Sherlock Holmes ska man inte se den på bio, bortkastade pengar ;) Fast det var supermysigt att gå på bio med familjen igen, det var ett tag sedan. Efter filmen hämtade vi mat på China Town, mums! Vi åt framför teven med en Irene Huss-film på skärmen, mys! Bra kväll :)

Idag har jag raggat matteboken. Så ja, jag känner mig duktigt :)
I eftermiddag/kväll kanske jag ska hitta på något med Filippa. Kan mycket väl bli så att Linn och kanske någon mer joinar, trevligt i så fall! Jag har tänkt att jag kanske ska föreslå att vi ska sova hos någon, men jag har inte bestämt mig om jag vill det eller inte än, haha.

Imorgon ser det ut som om det blir en dag i stallet. Men det är inte heller riktigt klart än, veliga jag ;)

Så söt liten vovvis!
Foto: Fia(?) 2005 typ :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tildisen <3

2011-12-28 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback