1 december

Hejsan!

Hemma efter en lång dag men chill dag!

Gick till bussen 07.03 idag. Vi hade matte, inställd Biologi, vilket betydde 2timmar & 10minuters håltimma segt, tur att det går att se pa Björn Gustavsson♥ på internet, det gjorde min, Sagas & Julias håltimma.
Vi åt klyftpotatis & kyckling, supergott!
Engelska med filmen Shakespere in love, härlig film! 
Gympa med styrketräning på gymmet.
Sen bytte jag om segare än segast typ! Jag skulle möta Filippa, Linn & Sara på stan vid 16 och jag slutade 15.15. Jag var sist kvar i ombytesrummet, det var lite kusligt, haha.
Ner till stan i regnet och träffade flickorna! Vi tog en runda i stan i jakt efter juklappar, tror ni vi hittade några? Naj! Men jag köpte en julklapp som mamma bad mig att köpa åt henne och så en påse brända mandlar, mums!
Tog bussen hem vid 17.30 typ då de andra skulle åka till knalle men jag bestämde mig för att åka hem istället. Ska ta och göra knalleland en annan dag!

Nu myser jag framför teven med mamma♥

Icki, Filippa & Sofie, sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback