1 dag kvar

Imorgon är det julafton. Julkänslor? Mja, inte när man är ute i vart fall. Inne däremot har vi precis pyntat granen, ätit julmat och lyssnar på julmusik, härligt! Jag tycker trots allt att jag har mer julkänslor än vad jag hade förra julen, och det är posetivt! Jag gillar julen!

Stallet idag var supermys! Jag kollade när tjejorna hopptränade/ hopptävlade, ruskigt duktiga måste jag säga att både ryttare och hästar var!
Vi tog oss sakta men säkert till stugan en efter en, haha, typ och började vårt julklappspel. I mitt första paket var det ett läppbalsam & en bodyslach(?) mycket fint! Andra paketet var det en julboll med en tomte och en gran i typ, väldigt söt! Jag är nöjd med denna dagen än så länge!
Tjejerna blev glada över min överraskning som var ett kort på de och deras favvohäst. Kul att det uppskattades :)

Jul för ett par år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Uppskattat var det ja!:D

2011-12-23 @ 18:33:20
URL: http://apfjomparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback